Show simple item record

dc.contributor.authorMjønesaune, Ida Sofie Mjønesaune
dc.date.accessioned2022-09-26T07:39:59Z
dc.date.available2022-09-26T07:39:59Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3021167
dc.description.abstractI Rammeplanen finner man et eget fagområde som omhandler kunst, kultur og kreativitet (Pedlex, 2018, s. 32-33). Etter min oppfatning er det store variasjoner i barnehagene og mellom personalet hvor mye tid og rom musikk/sang får. Det er også variasjoner om hvordan det brukes som et verktøy opp mot språkutvikling og forebygging av språkvansker. I denne oppgaven skal jeg undersøke hvordan musikk kan gi positive ringvirkninger i barnehagen, med særlig fokus på språkutvikling.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleMusikkens ringvirkningeren_US
dc.title.alternativeHvordan kan musikk gi positive ringvirkninger i barnehagen, med særlig fokus på språkutviklingen_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderIda Sofie Mjønesauneen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal