Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorMjønesaune, Ida Sofie Mjønesaune
dc.date.accessioned2022-09-26T07:39:59Z
dc.date.available2022-09-26T07:39:59Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3021167
dc.description.abstractI Rammeplanen finner man et eget fagområde som omhandler kunst, kultur og kreativitet (Pedlex, 2018, s. 32-33). Etter min oppfatning er det store variasjoner i barnehagene og mellom personalet hvor mye tid og rom musikk/sang får. Det er også variasjoner om hvordan det brukes som et verktøy opp mot språkutvikling og forebygging av språkvansker. I denne oppgaven skal jeg undersøke hvordan musikk kan gi positive ringvirkninger i barnehagen, med særlig fokus på språkutvikling.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleMusikkens ringvirkningeren_US
dc.title.alternativeHvordan kan musikk gi positive ringvirkninger i barnehagen, med særlig fokus på språkutviklingen_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderIda Sofie Mjønesauneen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal