Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorDrågen, Anna
dc.date.accessioned2022-03-14T10:13:20Z
dc.date.available2022-03-14T10:13:20Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2985001
dc.description.abstractProblemstillingen er som følger: En undersøkelse av hva barnehagelærere uttrykker om anvendelse av morsmål i barnehagehverdagen. Her ligger et ønske om å få innblikk i både barnehagelærernes tanker og arbeid med morsmål i barnehagen. Innledningsvis vil jeg presentere det teoretiske grunnlaget for bacheloren. Her går jeg inn på tema som barns flerspråklige utvikling, metaspråklig bevissthet og hvordan man kan jobbe med morsmålet i språkarbeidet. Videre går vi inn i forskningsprosessen, selve utførelsen av prosjektet. I drøftingsdelen skal jeg ta for meg personalets holdninger og pedagogisk praksis. Avslutningsvis foretas en oppsummering som besvarer problemstillingen – hva sier barnehagelærernes uttalelser oss om anvendelse av morsmålet i barnehagen?en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleVet dåkk ka hoppe e på arabisk?en_US
dc.title.alternativeEn undersøkelse av hva barnehagelærere uttrykker om anvendelse av morsmål i barnehagehverdagenen_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderAnna Drågenen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal