Show simple item record

dc.contributor.advisorLehn, Elisabeth Walsøe
dc.contributor.advisorFætten, Sølvi Ann
dc.contributor.authorWermedal, Sandra Heggelund
dc.date.accessioned2021-12-13T10:27:56Z
dc.date.available2021-12-13T10:27:56Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2833954
dc.description.abstractI dagens samfunn går nesten alle barn mellom 1-5 år i barnehagen. Som ansatt i barnehage har vi daglig kontakt med barn og deres foreldre. Vi arbeider tett sammen med familier og arbeider for å ivareta barns lek, læring, omsorg og danning. Som ansatt i barnehagen skal vi være kjent med at det er barn i barnehagen som kan være utsatt for vold, omsorgssvikt og psykisk- og fysiske overgrep. Det er viktig at de ansatte vet hva de skal se etter, hvordan de kan tolke sine observasjoner og hva de skal gjøre i slike situasjoner. Målet med denne oppgaven er at jeg som tredje-års barnehagelærerstudent skal få innsikt i hvordan jeg skal arbeide med barns omsorgssituasjoner som vekker bekymring. Problemstillingen jeg har valgt til min bacheloroppgave er: På hvilken måter arbeider barnehagelæreren når en bekymring for et barns omsorgssituasjon oppståren_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleOmsorgssituasjoner som vekker bekymringen_US
dc.title.alternativeNår barnehagelæreren blir bekymret for et barns omsorgssituasjonen_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderSandra Heggelund Wermedalen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal