dc.contributor.advisor | Lehn, Elisabeth Walsøe | |
dc.contributor.advisor | Fætten, Sølvi Ann | |
dc.contributor.author | Wermedal, Sandra Heggelund | |
dc.date.accessioned | 2021-12-13T10:27:56Z | |
dc.date.available | 2021-12-13T10:27:56Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2833954 | |
dc.description.abstract | I dagens samfunn går nesten alle barn mellom 1-5 år i barnehagen. Som ansatt i barnehage har vi daglig kontakt med barn og deres foreldre. Vi arbeider tett sammen med familier og arbeider for å ivareta barns lek, læring, omsorg og danning.
Som ansatt i barnehagen skal vi være kjent med at det er barn i barnehagen som kan være utsatt for vold, omsorgssvikt og psykisk- og fysiske overgrep. Det er viktig at de ansatte vet hva de skal se etter, hvordan de kan tolke sine observasjoner og hva de skal gjøre i slike situasjoner. Målet med denne oppgaven er at jeg som tredje-års barnehagelærerstudent skal få innsikt i hvordan jeg skal arbeide med barns omsorgssituasjoner som vekker bekymring.
Problemstillingen jeg har valgt til min bacheloroppgave er:
På hvilken måter arbeider barnehagelæreren når en bekymring for et barns omsorgssituasjon oppstår | en_US |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanning | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Omsorgssituasjoner som vekker bekymring | en_US |
dc.title.alternative | Når barnehagelæreren blir bekymret for et barns omsorgssituasjon | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | Sandra Heggelund Wermedal | en_US |