Show simple item record

dc.contributor.authorWågan, Viktoria Borgeteien
dc.date.accessioned2021-11-22T14:30:36Z
dc.date.available2021-11-22T14:30:36Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2830770
dc.description.abstractProblemstillingen min har endret seg i takt med utviklingen av prosjektet. Den har i all hovedsak blitt påvirket av funnene jeg gjorde i forbindelse med intervjuene. Problemstillingen jeg til slutt endte med var: Hvordan påvirket de strukturelle rammene på rødt nivå kvaliteten i barnehagene? Gjennom bacheloroppgaven min ønsker jeg å undersøke og belyse hvordan de strukturelle rammene på rødt nivå har påvirket kvaliteten i barnehagene. Jeg vil ha et barneorientert fokus gjennom oppgaven og etterstrebe å belyse hvilken betydning kvaliteten og de strukturelle endringene har hatt for barna i barnehagen. Jeg vil også se nærmere på hvilke punkter utvalget mitt anser som viktige for kvaliteten i barnehagen i tillegg til hva de vektlegger i en god barnvoksen relasjonen_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleBarn-voksen relasjon på rødt nivåen_US
dc.title.alternativeHvordan påvirket de strukturelle rammene på rødt nivå kvaliteten i barnehagene?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderViktoria Borgeteien Wåganen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal