dc.contributor.author | Wågan, Viktoria Borgeteien | |
dc.date.accessioned | 2021-11-22T14:30:36Z | |
dc.date.available | 2021-11-22T14:30:36Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2830770 | |
dc.description.abstract | Problemstillingen min har endret seg i takt med utviklingen av prosjektet. Den har i all hovedsak blitt påvirket av funnene jeg gjorde i forbindelse med intervjuene. Problemstillingen jeg til slutt endte med var:
Hvordan påvirket de strukturelle rammene på rødt nivå kvaliteten i barnehagene?
Gjennom bacheloroppgaven min ønsker jeg å undersøke og belyse hvordan de strukturelle rammene på rødt nivå har påvirket kvaliteten i barnehagene. Jeg vil ha et barneorientert fokus gjennom oppgaven og etterstrebe å belyse hvilken betydning kvaliteten og de strukturelle endringene har hatt for barna i barnehagen. Jeg vil også se nærmere på hvilke punkter utvalget mitt anser som viktige for kvaliteten i barnehagen i tillegg til hva de vektlegger i en god barnvoksen relasjon | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanning | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Barn-voksen relasjon på rødt nivå | en_US |
dc.title.alternative | Hvordan påvirket de strukturelle rammene på rødt nivå kvaliteten i barnehagene? | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | Viktoria Borgeteien Wågan | en_US |