Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorWågan, Viktoria Borgeteien
dc.date.accessioned2021-11-22T14:30:36Z
dc.date.available2021-11-22T14:30:36Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2830770
dc.description.abstractProblemstillingen min har endret seg i takt med utviklingen av prosjektet. Den har i all hovedsak blitt påvirket av funnene jeg gjorde i forbindelse med intervjuene. Problemstillingen jeg til slutt endte med var: Hvordan påvirket de strukturelle rammene på rødt nivå kvaliteten i barnehagene? Gjennom bacheloroppgaven min ønsker jeg å undersøke og belyse hvordan de strukturelle rammene på rødt nivå har påvirket kvaliteten i barnehagene. Jeg vil ha et barneorientert fokus gjennom oppgaven og etterstrebe å belyse hvilken betydning kvaliteten og de strukturelle endringene har hatt for barna i barnehagen. Jeg vil også se nærmere på hvilke punkter utvalget mitt anser som viktige for kvaliteten i barnehagen i tillegg til hva de vektlegger i en god barnvoksen relasjonen_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleBarn-voksen relasjon på rødt nivåen_US
dc.title.alternativeHvordan påvirket de strukturelle rammene på rødt nivå kvaliteten i barnehagene?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderViktoria Borgeteien Wåganen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal