Show simple item record

dc.contributor.advisorBjørnbet, Sissel Mosve
dc.contributor.advisorSæther, Morten
dc.contributor.authorValberg, Tobias Sivertsen
dc.date.accessioned2021-11-22T13:17:38Z
dc.date.available2021-11-22T13:17:38Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2830731
dc.description.abstractStrømmetjenester er noe jeg forholder meg til hver eneste dag, jeg er storforbruker av slike tjenester på fritiden. Jeg lytter til Spotify hver gang jeg drar til og fra jobb og skole, jeg bruker Youtube for å lytte til og se musikkvideoer av nye sanger jeg liker, bare for å nevne noe. Når det kommer til strømmetjenester i barnehagen har jeg gjennom praksis og jobb sett at dette blir flittig brukt. Det kan være i forskjellige former og til ulike bruk, det kan være som et verktøy for å visualisere noe i en sang eller melodi, det kan være for å ha noe å danse til ute, eller det kan være for å lære nye sanger som blir introdusert for første gang. På bakgrunn av min interesse for musikk og strømmetjenester og bruken av dette så har jeg sammenfattet en problemstilling, denne ble til slutt: «Hvordan kan strømmetjenester påvirke barns musikalske interesse?»en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleMusikk og strømmetjenester i barnehagenen_US
dc.title.alternativeHvordan kan strømmetjenester påvirke barns musikalske interesse?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderTobias Sivertsen Valbergen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal