Show simple item record

dc.contributor.authorTelseth, Arne
dc.date.accessioned2021-11-22T10:15:05Z
dc.date.available2021-11-22T10:15:05Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2830673
dc.description.abstractProblemstillingen min i denne oppgaven er, - Hvilke positive sider ser man ved å være to deltagende voksne i barnas lek? I denne oppgaven vil jeg se hvordan to voksne kan være med på å skape lek som varer lengre og er mer inkluderende for barna. Jeg vil også se på hvilke måter to deltagende voksne i lek kan bidra for å utfordre organisasjonskulturen i form av å skape dypere refleksjoner mht. lek og på sikt oppnå en mer leken personalgruppeen_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleTo voksne i barns leken_US
dc.title.alternativeHvilke positive sider ser man ved å være to deltagende voksne i barnas lek?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderArne Telsethen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal