Vis enkel innførsel

dc.contributor.editorNaalsund, Silje
dc.date.accessioned2021-11-16T10:04:22Z
dc.date.available2021-11-16T10:04:22Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2829793
dc.description.abstractValg av problemstilling har jeg gjort ut ifra egne interesser og nysgjerrighet på bakgrunn av tidligere observasjoner i praksisperioder. Jeg vil undersøke personalets rolle i uteleken, og hvordan de opplever seg selv, men også barnas tanker rundt dette temaet. Jeg tenkte i utgangspunktet å ha med begrepet meninger i problemstillingen, etter å ha påbegynt analysearbeidet innså jeg at tanker vil være mer presentabel for datamaterialet mitt. Barns tanker vil være preget av det de tenker i øyeblikket og trenger ikke nødvendigvis presentere meningen de har om tema. Personalet kan også endre meninger, men vil ha en mye mer bevisst tilnærming til tema fordi de kanskje har diskutert det faglig med kollega.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titlePersonalets rolle i de eldste barns utelek i barnehagenen_US
dc.title.alternativeHvilke tanker har barn og personalet på ei storbarnsavdeling om personalets involvering i uteleken?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderSilje Naalsunden_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal