Show simple item record

dc.contributor.editorNaalsund, Silje
dc.date.accessioned2021-11-16T10:04:22Z
dc.date.available2021-11-16T10:04:22Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2829793
dc.description.abstractValg av problemstilling har jeg gjort ut ifra egne interesser og nysgjerrighet på bakgrunn av tidligere observasjoner i praksisperioder. Jeg vil undersøke personalets rolle i uteleken, og hvordan de opplever seg selv, men også barnas tanker rundt dette temaet. Jeg tenkte i utgangspunktet å ha med begrepet meninger i problemstillingen, etter å ha påbegynt analysearbeidet innså jeg at tanker vil være mer presentabel for datamaterialet mitt. Barns tanker vil være preget av det de tenker i øyeblikket og trenger ikke nødvendigvis presentere meningen de har om tema. Personalet kan også endre meninger, men vil ha en mye mer bevisst tilnærming til tema fordi de kanskje har diskutert det faglig med kollega.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titlePersonalets rolle i de eldste barns utelek i barnehagenen_US
dc.title.alternativeHvilke tanker har barn og personalet på ei storbarnsavdeling om personalets involvering i uteleken?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderSilje Naalsunden_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal