Show simple item record

dc.contributor.authorNogva, Sandra
dc.date.accessioned2021-11-16T09:56:53Z
dc.date.available2021-11-16T09:56:53Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2829785
dc.description.abstractI møte med flerspråklige barn i praksis fikk jeg erfaringer med at det kan være utfordrende å delta i fellesskapet og lek når de ikke snakker fellesspråket. Jeg landet derfor på inkludering av flerspråklig barn i lek som tema i min bachelor oppgave. I praksis la jeg merke til noen av barna med flerspråklig bakgrunn lekte mye alene eller sammen med en voksen. Vi reflekterte og drøftet sammen i personalet om hva vi voksne kunne gjøre for å hjelpe barna som ikke pratet fellesspråket inn i lek med andre barn. Hvordan personalet arbeider med å legge til rette for inkludering av flerspråklig barn i lek ble et spørsmål jeg ønsket å se nærmere på. Jeg lekte litt med flere problemstillinger, men de endelige problemstillingene ble: Hvordan arbeider pedagogisk leder sammen sine ansatte for å inkludere flerspråklig barn i lek?en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleInkludering av flerspråklig barn i leken_US
dc.title.alternativeHvordan arbeider pedagogisk leder sammen med sine ansatte for inkludering av flerspråklig barn i lek?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderSandra Nogvaen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal