Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorNogva, Sandra
dc.date.accessioned2021-11-16T09:56:53Z
dc.date.available2021-11-16T09:56:53Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2829785
dc.description.abstractI møte med flerspråklige barn i praksis fikk jeg erfaringer med at det kan være utfordrende å delta i fellesskapet og lek når de ikke snakker fellesspråket. Jeg landet derfor på inkludering av flerspråklig barn i lek som tema i min bachelor oppgave. I praksis la jeg merke til noen av barna med flerspråklig bakgrunn lekte mye alene eller sammen med en voksen. Vi reflekterte og drøftet sammen i personalet om hva vi voksne kunne gjøre for å hjelpe barna som ikke pratet fellesspråket inn i lek med andre barn. Hvordan personalet arbeider med å legge til rette for inkludering av flerspråklig barn i lek ble et spørsmål jeg ønsket å se nærmere på. Jeg lekte litt med flere problemstillinger, men de endelige problemstillingene ble: Hvordan arbeider pedagogisk leder sammen sine ansatte for å inkludere flerspråklig barn i lek?en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleInkludering av flerspråklig barn i leken_US
dc.title.alternativeHvordan arbeider pedagogisk leder sammen med sine ansatte for inkludering av flerspråklig barn i lek?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderSandra Nogvaen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal