Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorMidtlyng, Henriette
dc.date.accessioned2021-11-08T13:15:54Z
dc.date.available2021-11-08T13:15:54Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2828403
dc.description.abstractI denne bacheloroppgaven ønsker jeg å se på barns undring og hvordan barnehagelærerne forstår barns undring i barnehagen. Jeg ønsker å finne ut hvilket forhold informantene har til undring og hvordan de arbeider med temaet barns undring i barnehagen. Bakgrunnen for dette temaet er at jeg har stor interesse for barns undring og barnas egen tankeprosess der jeg selv ønsker å få en dypere forståelse av fenomenet undring, og hvordan det jobbes med i barnehagen.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleBarns undringen_US
dc.title.alternativeBarnehagelærerens møte med barns undring i barnehagenen_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderHenriette Midtlyngen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal