Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorKrogstad, Atle
dc.contributor.advisorDoseth, Mariann
dc.contributor.authorMalyavkina, Svetlana
dc.date.accessioned2021-11-08T13:08:23Z
dc.date.available2021-11-08T13:08:23Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2828395
dc.description.abstractSpråktilegnelse i barnehagen er et stort tema for en bacheloroppgave. Derfor har jeg avgrenset meg først for «fremmedspråklige barn i barnehagen» og videre ved hjelp av tilbakemeldinger fra veilederne mine, har jeg avgrenset temaet mitt til hvilken rolle de voksne spiller i barnehagen for tilegnelse av kunnskaper av et nytt språk. Jeg velger å se på hvordan barnehageansattes rolle er viktig for barns språktilegnelse og spesielt for barn med annet morsmål enn norsk. Jeg ønsker å analysere hvilken rolle og hvilken betydning for språkutvikling hos flerspråklige barn personalet ved barnehagestart har. Derfor ble min problemstilling som følger: «Hvilken betydning har barnehageansatte for språktilegnelse hos barn med et annet morsmål enn norsk ved barnehagestart?».en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleFlerspråklige barn i barnehagenen_US
dc.title.alternativeOvergangen ved barnehagestart for flerspråklige barn: personalets rolle og betydning for språktilegnelseen_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderSvetlana Malyavkinaen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal