dc.contributor.author | Landvik, Petter Roen | |
dc.date.accessioned | 2021-11-08T12:34:05Z | |
dc.date.available | 2021-11-08T12:34:05Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2828377 | |
dc.description.abstract | Problemstillingen for denne bacheloroppgaven er som følger «Hvordan blir begrepet sosial kompetanse belyst i pensumlitteraturen ved kunnskapsområde Barns, utvikling, lek og læring?».
Denne problemstillingen tar utgangspunkt i pensumlitteratur for kunnskapsområdet Barns utvikling, lek og læring, hvor datautvalget består av kapitler ifra to lærebøker. For å besvare problemstillingen ønsker jeg å analysere disse kapitlene, før de sammenlignes for å avdekke eventuelle likheter eller ulikheter ved hvordan begrepet sosial kompetanse belyses. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanning | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Sosial kompetanse i pensumlitteraturen | en_US |
dc.title.alternative | Hvordan blir begrepet sosial kompetanse belyst i pensumlitteraturen ved kunnskapsområde Barns, utvikling, lek og læring? | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | Petter Roen Landvik | en_US |