Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLandvik, Petter Roen
dc.date.accessioned2021-11-08T12:34:05Z
dc.date.available2021-11-08T12:34:05Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2828377
dc.description.abstractProblemstillingen for denne bacheloroppgaven er som følger «Hvordan blir begrepet sosial kompetanse belyst i pensumlitteraturen ved kunnskapsområde Barns, utvikling, lek og læring?». Denne problemstillingen tar utgangspunkt i pensumlitteratur for kunnskapsområdet Barns utvikling, lek og læring, hvor datautvalget består av kapitler ifra to lærebøker. For å besvare problemstillingen ønsker jeg å analysere disse kapitlene, før de sammenlignes for å avdekke eventuelle likheter eller ulikheter ved hvordan begrepet sosial kompetanse belyses.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleSosial kompetanse i pensumlitteraturenen_US
dc.title.alternativeHvordan blir begrepet sosial kompetanse belyst i pensumlitteraturen ved kunnskapsområde Barns, utvikling, lek og læring?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderPetter Roen Landviken_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal