Show simple item record

dc.contributor.authorLandvik, Petter Roen
dc.date.accessioned2021-11-08T12:34:05Z
dc.date.available2021-11-08T12:34:05Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2828377
dc.description.abstractProblemstillingen for denne bacheloroppgaven er som følger «Hvordan blir begrepet sosial kompetanse belyst i pensumlitteraturen ved kunnskapsområde Barns, utvikling, lek og læring?». Denne problemstillingen tar utgangspunkt i pensumlitteratur for kunnskapsområdet Barns utvikling, lek og læring, hvor datautvalget består av kapitler ifra to lærebøker. For å besvare problemstillingen ønsker jeg å analysere disse kapitlene, før de sammenlignes for å avdekke eventuelle likheter eller ulikheter ved hvordan begrepet sosial kompetanse belyses.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleSosial kompetanse i pensumlitteraturenen_US
dc.title.alternativeHvordan blir begrepet sosial kompetanse belyst i pensumlitteraturen ved kunnskapsområde Barns, utvikling, lek og læring?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderPetter Roen Landviken_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal