Show simple item record

dc.contributor.authorHugnes, Eva
dc.date.accessioned2021-10-25T12:43:32Z
dc.date.available2021-10-25T12:43:32Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2825403
dc.description.abstractGanske tidlig bestemte jeg meg for at oppgaven min skulle handle om krenkelser i barnehagen, da dette er noe som engasjerer meg. Likevel strevde jeg med å finne en problemstilling, da jeg ikke helt visste hvordan jeg ville se på krenkelser i barnehagen. Fokuset mitt i starten var også veldig rettet mot voksne som krenker barn. Etter å ha gjennomført intervjuet med informantene mine, innså jeg at krenkelser i barnehagen henger sammen. Kan man forebygge voksne som krenker voksne, vil man kunne unngå at voksne krenker barn, og deretter også barn som krenker andre barn. I tillegg så bevegde jeg meg mer og mer inn på ansattes rolle i barnehagen og hvordan de arbeider med å forebygge krenkelser i barnehagen. Etter god hjelp fra mine veiledere kom jeg frem til problemstillingen «Hvordan kan personalet i en flerkulturell barnehage jobbe med å forebygge krenkelser?».en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleKrenkelser i barnehagenen_US
dc.title.alternativeHvordan kan personalet i en flerkulturell barnehage jobbe med å forebygge krenkelser?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderEva Hugnesen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal