Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHugnes, Eva
dc.date.accessioned2021-10-25T12:43:32Z
dc.date.available2021-10-25T12:43:32Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2825403
dc.description.abstractGanske tidlig bestemte jeg meg for at oppgaven min skulle handle om krenkelser i barnehagen, da dette er noe som engasjerer meg. Likevel strevde jeg med å finne en problemstilling, da jeg ikke helt visste hvordan jeg ville se på krenkelser i barnehagen. Fokuset mitt i starten var også veldig rettet mot voksne som krenker barn. Etter å ha gjennomført intervjuet med informantene mine, innså jeg at krenkelser i barnehagen henger sammen. Kan man forebygge voksne som krenker voksne, vil man kunne unngå at voksne krenker barn, og deretter også barn som krenker andre barn. I tillegg så bevegde jeg meg mer og mer inn på ansattes rolle i barnehagen og hvordan de arbeider med å forebygge krenkelser i barnehagen. Etter god hjelp fra mine veiledere kom jeg frem til problemstillingen «Hvordan kan personalet i en flerkulturell barnehage jobbe med å forebygge krenkelser?».en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleKrenkelser i barnehagenen_US
dc.title.alternativeHvordan kan personalet i en flerkulturell barnehage jobbe med å forebygge krenkelser?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderEva Hugnesen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal