Show simple item record

dc.contributor.authorEide, Oda
dc.date.accessioned2021-10-22T11:45:19Z
dc.date.available2021-10-22T11:45:19Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2825000
dc.description.abstractI 2020 gjekk 84% av barn mellom 1 og 2 år i barnehage (Statistisk sentralbyrå, 2021). Dette er ein stor del av barna på denne alderen. At barna startar i barnehagen i så ung alder er noko som stadig blir diskutert om er bra for dei. Både fagpersonar innanfor ulike yrker og foreldre har ei meining om det. «Det er uforsvarlig å sende ettåringer i barnehagen» «Ettåringer i barnehagen er et sosialt eksperiment», «Avviser at ettåringer tar skade av å vere i barnehage» og «Det er trygt å starte i barnehagen som ettåring» er overskrifter som dukkar opp i diskusjonane rundt temaet (Google, 2021). Dei yngste barna i barnehagen er eit aktuelt tema som stadig engasjerer. Ettersom det er så mange så unge barn i barnehagen er det viktig å ha ein god kvalitet i oppstarten for barna. For å finne ein god modell for tilvenning for eittåringane i barnehagen har Trondheim kommune sett i gang prosjektet «Liten og ny i barnehagen» der dei har som mål å utvikle ein forskingsbasert modell for tilvenning i barnehage (Liten og ny i barnehagen, 2018). Dette temaet fatta interessa mi, og eg har derfor valt å belyse problemstillinga: Kva erfaringar har personalet i barnehagen med deltaking i prosjektet «Liten og ny i barnehagen»?en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleLiten og ny i barnehagenen_US
dc.title.alternativeKva erfaringar har personalet i barnehagen med deltaking i prosjektet «Liten og ny i barnehagen»?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderOda Eideen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal