Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorEide, Oda
dc.date.accessioned2021-10-22T11:45:19Z
dc.date.available2021-10-22T11:45:19Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2825000
dc.description.abstractI 2020 gjekk 84% av barn mellom 1 og 2 år i barnehage (Statistisk sentralbyrå, 2021). Dette er ein stor del av barna på denne alderen. At barna startar i barnehagen i så ung alder er noko som stadig blir diskutert om er bra for dei. Både fagpersonar innanfor ulike yrker og foreldre har ei meining om det. «Det er uforsvarlig å sende ettåringer i barnehagen» «Ettåringer i barnehagen er et sosialt eksperiment», «Avviser at ettåringer tar skade av å vere i barnehage» og «Det er trygt å starte i barnehagen som ettåring» er overskrifter som dukkar opp i diskusjonane rundt temaet (Google, 2021). Dei yngste barna i barnehagen er eit aktuelt tema som stadig engasjerer. Ettersom det er så mange så unge barn i barnehagen er det viktig å ha ein god kvalitet i oppstarten for barna. For å finne ein god modell for tilvenning for eittåringane i barnehagen har Trondheim kommune sett i gang prosjektet «Liten og ny i barnehagen» der dei har som mål å utvikle ein forskingsbasert modell for tilvenning i barnehage (Liten og ny i barnehagen, 2018). Dette temaet fatta interessa mi, og eg har derfor valt å belyse problemstillinga: Kva erfaringar har personalet i barnehagen med deltaking i prosjektet «Liten og ny i barnehagen»?en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleLiten og ny i barnehagenen_US
dc.title.alternativeKva erfaringar har personalet i barnehagen med deltaking i prosjektet «Liten og ny i barnehagen»?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderOda Eideen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal