Show simple item record

dc.contributor.advisorFjæran, Sissel Dahlen
dc.contributor.advisorSemundseth, Marit
dc.contributor.authorBåtvik, Stine Strand
dc.date.accessioned2021-10-22T11:15:35Z
dc.date.available2021-10-22T11:15:35Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2824986
dc.description.abstractRammeplanen legger frem at personalet i barnehagen skal legge til rette for at alle barn involveres i samspill og samtaler (Kunnskapsdepartementet, 2017, s.19), og sørge for å skape et variert språkmiljø der barna får mulighet til å oppleve glede ved bruk av språk og kommunisere med andre (Kunnskapsdepartementet, 2017, s.36). Med grunnlag i mine observasjoner fra endrings- og utviklingsarbeidet og min interesse for uterommet og språklæring, ønsker jeg derfor å se på hvordan personalet rent konkret kan igangsette aktiviteter i uterommet for å styrke språklæringen. Jeg endte derfor opp med problemstillingen: Hvilke aktiviteter igangsettes av pedagoger i uterommet for å styrke barns språklæring?en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleSpråklæring i uterommeten_US
dc.title.alternativeHvilke aktiviteter igangsettes av pedagoger i uterommet for å styrke barns språklæring?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderStine Strand Båtviken_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal