Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorFjæran, Sissel Dahlen
dc.contributor.advisorSemundseth, Marit
dc.contributor.authorBåtvik, Stine Strand
dc.date.accessioned2021-10-22T11:15:35Z
dc.date.available2021-10-22T11:15:35Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2824986
dc.description.abstractRammeplanen legger frem at personalet i barnehagen skal legge til rette for at alle barn involveres i samspill og samtaler (Kunnskapsdepartementet, 2017, s.19), og sørge for å skape et variert språkmiljø der barna får mulighet til å oppleve glede ved bruk av språk og kommunisere med andre (Kunnskapsdepartementet, 2017, s.36). Med grunnlag i mine observasjoner fra endrings- og utviklingsarbeidet og min interesse for uterommet og språklæring, ønsker jeg derfor å se på hvordan personalet rent konkret kan igangsette aktiviteter i uterommet for å styrke språklæringen. Jeg endte derfor opp med problemstillingen: Hvilke aktiviteter igangsettes av pedagoger i uterommet for å styrke barns språklæring?en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleSpråklæring i uterommeten_US
dc.title.alternativeHvilke aktiviteter igangsettes av pedagoger i uterommet for å styrke barns språklæring?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderStine Strand Båtviken_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal