Show simple item record

dc.contributor.authorBråten, Henrik Nicolai
dc.date.accessioned2021-10-15T11:54:36Z
dc.date.available2021-10-15T11:54:36Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2823339
dc.description.abstractI undervisningen har det vært fokus på at studentene skal bli kjent med rammeplan. Likevel ønsker jeg å trekke frem praksisperiodene som svært lærerike når det gjelder å bli kjent med rammeplanens innhold. Grunnen til dette er at jeg da har sett hvordan ulike barnehager anvender rammeplanen i sitt daglige virke, samt at jeg har fått mulighet til å diskutere og reflektere over konkrete situasjoner med utgangspunkt i rammeplanen. Interessen for rammeplanens fagområde Kropp, bevegelse, mat og helse gjennom prasksisperioder har da resultert i følgende problemstilling: «Hvordan har innholdet og fremstillingen av fagområdet Kropp, bevegelse, mat og helse i rammeplanen forandret seg fra 1996-2017?»en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleRammeplanens utvikling fra 1996 - 2017 med fokus på kropp, bevegelse, mat og helseen_US
dc.title.alternativeEn analyse av endringene i rammeplanen for barnehagens innhold og oppgaver, med fokus på innholdet og fremstillingen av fagområdet Kropp, bevegelse, mat og helseen_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderHenrik Nicolai Bråtenen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal