Show simple item record

dc.contributor.authorÅrnes, Emilie Stande
dc.date.accessioned2021-10-04T13:57:50Z
dc.date.available2021-10-04T13:57:50Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2787538
dc.description.abstractPå bakgrunn av min kunnskap, erfaring og interesse ønsket jeg å utforske farger og fargeblanding. Mitt valg av aldersgruppe er knyttet til opplevelsen av at de yngste barna jeg møtte i praksis viste mye interesse og glede for farger i løpet av dagen. Videre er det, av det jeg har lest, skrevet lite om de yngste barna og farger. Dette gjorde at jeg ble mer interessert i temaet, og det ga meg stor motivasjon til å undersøke hvordan en barnehagelærer kan jobbe med rommet, materiale og barnas deltagelse innenfor farger. Min problemstilling for bacheloroppgaven ble: «Hvordan kan en barnehagelærer jobbe med farger sammen med 1-3 åringer, gjennom materialet maling?»en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleBarn og fargeren_US
dc.title.alternativeHvordan kan en barnehagelærer jobbe med farger sammen med 1-3 åringer, gjennom materialet maling?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderEmilie Strande Årnesen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal