dc.contributor.author | Årnes, Emilie Stande | |
dc.date.accessioned | 2021-10-04T13:57:50Z | |
dc.date.available | 2021-10-04T13:57:50Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2787538 | |
dc.description.abstract | På bakgrunn av min kunnskap, erfaring og interesse ønsket jeg å utforske farger og fargeblanding. Mitt valg av aldersgruppe er knyttet til opplevelsen av at de yngste barna jeg møtte i praksis viste mye interesse og glede for farger i løpet av dagen. Videre er det, av det jeg har lest, skrevet lite om de yngste barna og farger. Dette gjorde at jeg ble mer interessert i temaet, og det ga meg stor motivasjon til å undersøke hvordan en barnehagelærer kan jobbe med rommet, materiale og barnas deltagelse innenfor farger.
Min problemstilling for bacheloroppgaven ble: «Hvordan kan en barnehagelærer jobbe med farger sammen med 1-3 åringer, gjennom materialet maling?» | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanning | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Barn og farger | en_US |
dc.title.alternative | Hvordan kan en barnehagelærer jobbe med farger sammen med 1-3 åringer, gjennom materialet maling? | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | Emilie Strande Årnes | en_US |