Show simple item record

dc.contributor.authorAndersen, Oda Esphaug
dc.date.accessioned2021-07-01T09:09:13Z
dc.date.available2021-07-01T09:09:13Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2762730
dc.description.abstractProblemstilling: Hvordan kan pedagogisk leder legge til rette for at barn med fysisk funksjonsnedsettelse blir inkludert i uteleken?en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleInkludering for barn med fysiske funksjonsnedsettelser i utelekenen_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal