Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorAndersen, Oda Esphaug
dc.date.accessioned2021-07-01T09:09:13Z
dc.date.available2021-07-01T09:09:13Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2762730
dc.description.abstractProblemstilling: Hvordan kan pedagogisk leder legge til rette for at barn med fysisk funksjonsnedsettelse blir inkludert i uteleken?en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleInkludering for barn med fysiske funksjonsnedsettelser i utelekenen_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal