Inkludering for barn med fysiske funksjonsnedsettelser i uteleken
dc.contributor.author | Andersen, Oda Esphaug | |
dc.date.accessioned | 2021-07-01T09:09:13Z | |
dc.date.available | 2021-07-01T09:09:13Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2762730 | |
dc.description.abstract | Problemstilling: Hvordan kan pedagogisk leder legge til rette for at barn med fysisk funksjonsnedsettelse blir inkludert i uteleken? | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanning | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Inkludering for barn med fysiske funksjonsnedsettelser i uteleken | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |