dc.contributor.advisor | Berg, Jon Olaf | |
dc.contributor.advisor | Thiel, Oliver | |
dc.contributor.author | Hagestuen, Ellen Hansen | |
dc.coverage.spatial | Trondheim, Norge | en_US |
dc.date.accessioned | 2020-10-14T11:19:30Z | |
dc.date.available | 2020-10-14T11:19:30Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2682773 | |
dc.description.abstract | I oppstartsfasen av bachelorprosjektet ble jeg raskt klar over hvilket tema jeg ønsket å gå nærmere inn på, men problemstillingen krevde en del gjennomarbeiding. Jeg synes det var utfordrende å formulere en god problemstilling som inkluderte det jeg ønsket å undersøke, men samtidig var nok avgrenset for å spisse oppgaven min. Jeg brukte rammeplanen som inspirasjon, der jeg studerte fagområdet «antall, rom og form». Jeg tok også utgangspunkt i mine interesser for det fysiske miljøet i barnehagen da problemstillingen skulle utarbeides. Etter god hjelp og støtte fra mine veiledere endte jeg til slutt med problemstillingen:
«Hvilke tanker har personalet om barnehagens innerom, og hvordan kan innerommet påvirke barns romforståelse?» | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no | * |
dc.title | Barnehagens innerom som læringsarena: en bacheloroppgave om personalets tanker om barnehagens innerom, og hvordan innerommet kan påvirke barns romforståelse | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | Ellen Hansen Hagestuen | en_US |
dc.source.pagenumber | 34 | en_US |
dc.description.localcode | BHBAC3990 | en_US |