Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorBerg, Jon Olaf
dc.contributor.advisorThiel, Oliver
dc.contributor.authorHagestuen, Ellen Hansen
dc.coverage.spatialTrondheim, Norgeen_US
dc.date.accessioned2020-10-14T11:19:30Z
dc.date.available2020-10-14T11:19:30Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2682773
dc.description.abstractI oppstartsfasen av bachelorprosjektet ble jeg raskt klar over hvilket tema jeg ønsket å gå nærmere inn på, men problemstillingen krevde en del gjennomarbeiding. Jeg synes det var utfordrende å formulere en god problemstilling som inkluderte det jeg ønsket å undersøke, men samtidig var nok avgrenset for å spisse oppgaven min. Jeg brukte rammeplanen som inspirasjon, der jeg studerte fagområdet «antall, rom og form». Jeg tok også utgangspunkt i mine interesser for det fysiske miljøet i barnehagen da problemstillingen skulle utarbeides. Etter god hjelp og støtte fra mine veiledere endte jeg til slutt med problemstillingen: «Hvilke tanker har personalet om barnehagens innerom, og hvordan kan innerommet påvirke barns romforståelse?»en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskoleen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no*
dc.titleBarnehagens innerom som læringsarena: en bacheloroppgave om personalets tanker om barnehagens innerom, og hvordan innerommet kan påvirke barns romforståelseen_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderEllen Hansen Hagestuenen_US
dc.source.pagenumber34en_US
dc.description.localcodeBHBAC3990en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal