dc.contributor.author | Vollen, Lasse | |
dc.coverage.spatial | Trondheim, Norge | en_US |
dc.date.accessioned | 2020-09-09T12:48:02Z | |
dc.date.available | 2020-09-09T12:48:02Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2677086 | |
dc.description.abstract | Problemstillingen tar utgangspunkt i erfaringer som er knyttet til turens innhold og nysgjerrighet rundt pedagogens valg i forbindelse med turen: «Hvilke didaktiske valg tar pedagogen i planlegging og gjennomføring av tur i barnehagen, og hva påvirker disse valgene?» | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no | * |
dc.title | Tur i barnehagen: "Hvilke didaktiske valg tar pedagogen i planlegging og gjennomføring av tur i barnehagen, og hva påvirker disse valgene?" | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | Lasse Vollen | en_US |
dc.source.pagenumber | 33 | en_US |
dc.description.localcode | BDBAC4900 | en_US |