Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorVollen, Lasse
dc.coverage.spatialTrondheim, Norgeen_US
dc.date.accessioned2020-09-09T12:48:02Z
dc.date.available2020-09-09T12:48:02Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2677086
dc.description.abstractProblemstillingen tar utgangspunkt i erfaringer som er knyttet til turens innhold og nysgjerrighet rundt pedagogens valg i forbindelse med turen: «Hvilke didaktiske valg tar pedagogen i planlegging og gjennomføring av tur i barnehagen, og hva påvirker disse valgene?»en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskoleen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no*
dc.titleTur i barnehagen: "Hvilke didaktiske valg tar pedagogen i planlegging og gjennomføring av tur i barnehagen, og hva påvirker disse valgene?"en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderLasse Vollenen_US
dc.source.pagenumber33en_US
dc.description.localcodeBDBAC4900en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal