dc.contributor.author | Tronstad, Signe | |
dc.date.accessioned | 2018-10-30T08:57:24Z | |
dc.date.available | 2018-10-30T08:57:24Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Tronstad, S. (2018). Tospråklige assistenter som støtte i leken. (Bacheloroppgave). Trondheim: Dronning Mauds Minne Høgskole. | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2570058 | |
dc.description.abstract | Problemstilling: På hvilken måte kan tospråklige assistenter hjelpe minoritetsspråklige barn inn i leken? | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole | nb_NO |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no | * |
dc.subject | Språklige minoriteter | nb_NO |
dc.subject | Lek | nb_NO |
dc.title | Tospråklige assistenter som støtte i leken | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.description.version | publishedVersion | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 30 | nb_NO |