Show simple item record

dc.contributor.authorTronstad, Signe
dc.date.accessioned2018-10-30T08:57:24Z
dc.date.available2018-10-30T08:57:24Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationTronstad, S. (2018). Tospråklige assistenter som støtte i leken. (Bacheloroppgave). Trondheim: Dronning Mauds Minne Høgskole.nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2570058
dc.description.abstractProblemstilling: På hvilken måte kan tospråklige assistenter hjelpe minoritetsspråklige barn inn i leken?nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskolenb_NO
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no*
dc.subjectSpråklige minoriteternb_NO
dc.subjectLeknb_NO
dc.titleTospråklige assistenter som støtte i lekennb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.description.versionpublishedVersionnb_NO
dc.source.pagenumber30nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal