dc.contributor.author | Shoaei, Sara | |
dc.date.accessioned | 2018-10-30T08:46:18Z | |
dc.date.available | 2018-10-30T08:46:18Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Shoaei, S. (2018). Personalets kunnskap og holdninger til minoritetsspråklige barns språkutvikling. (Bacheloroppgave). Trondheim: Dronning Mauds Minne Høgskole. | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2570053 | |
dc.description.abstract | Problemstilling: Hvilke praksiser har man i barnehage 1 og barnehage 2 for å ivareta minoritetsbarns morsmål? | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole | nb_NO |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no | * |
dc.subject | Språkutvikling | nb_NO |
dc.subject | Minoriteter | nb_NO |
dc.subject | Barnehagebarn | nb_NO |
dc.title | Personalets kunnskap og holdninger til minoritetsspråklige barns språkutvikling | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.description.version | publishedVersion | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 31 | nb_NO |