Show simple item record

dc.contributor.authorShoaei, Sara
dc.date.accessioned2018-10-30T08:46:18Z
dc.date.available2018-10-30T08:46:18Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationShoaei, S. (2018). Personalets kunnskap og holdninger til minoritetsspråklige barns språkutvikling. (Bacheloroppgave). Trondheim: Dronning Mauds Minne Høgskole.nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2570053
dc.description.abstractProblemstilling: Hvilke praksiser har man i barnehage 1 og barnehage 2 for å ivareta minoritetsbarns morsmål?nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskolenb_NO
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no*
dc.subjectSpråkutviklingnb_NO
dc.subjectMinoriteternb_NO
dc.subjectBarnehagebarnnb_NO
dc.titlePersonalets kunnskap og holdninger til minoritetsspråklige barns språkutviklingnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.description.versionpublishedVersionnb_NO
dc.source.pagenumber31nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal