Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSætnan, Thea Hammer
dc.date.accessioned2024-07-17T09:58:49Z
dc.date.available2024-07-17T09:58:49Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3141810
dc.description.abstractProblemstillingen for bacheloroppgaven er: «Hvordan kan personalet arbeide for å motvirke nedprioriteringen av kunstfagene i barnehagen?» Hensikten med denne problemstillingen er å kunne se litt nærmere på hva er det personalet i barnehagen opplever at kan være grunnen til nedprioriteringen og hvordan kan de jobbe for å motvirke nedprioriteringen. Å dette er også grunne til at jeg velger å intervjue to forskjellige barnehager, for å kunne se om det er noen fellestrekk eller motsetninger i arbeidsmetodene deres. Dette vil også gi et mer helhetlig blikk på min forskning og flere muligheter for forskjellige syn på kunstpedagogisk arbeiden_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleKunstfagenes betydning i barnehagenen_US
dc.title.alternativeHvordan kan personalet arbeide for å motvirke nedprioriteringen av kunstfagene i barnehagen?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderThea Hammer Sætnanen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal