dc.contributor.author | Sætnan, Thea Hammer | |
dc.date.accessioned | 2024-07-17T09:58:49Z | |
dc.date.available | 2024-07-17T09:58:49Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3141810 | |
dc.description.abstract | Problemstillingen for bacheloroppgaven er:
«Hvordan kan personalet arbeide for å motvirke nedprioriteringen av kunstfagene i barnehagen?»
Hensikten med denne problemstillingen er å kunne se litt nærmere på hva er det personalet i barnehagen opplever at kan være grunnen til nedprioriteringen og hvordan kan de jobbe for å motvirke nedprioriteringen. Å dette er også grunne til at jeg velger å intervjue to forskjellige barnehager, for å kunne se om det er noen fellestrekk eller motsetninger i arbeidsmetodene deres. Dette vil også gi et mer helhetlig blikk på min forskning og flere muligheter for forskjellige syn på kunstpedagogisk arbeid | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanning | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Kunstfagenes betydning i barnehagen | en_US |
dc.title.alternative | Hvordan kan personalet arbeide for å motvirke nedprioriteringen av kunstfagene i barnehagen? | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | Thea Hammer Sætnan | en_US |