Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorStokk, Mathilde Nerby
dc.date.accessioned2024-07-17T09:53:13Z
dc.date.available2024-07-17T09:53:13Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3141809
dc.description.abstractI tillegg til tidligere jobberfaringer, samt praksis her ved Dronning Mauds Minne, har vi også hatt mye spennende og lærerik undervisning knyttet til denne tematikken. Dette har bidratt til å skape en større nysgjerrighet rundt temaet og gjort at jeg har hatt lyst til å lære mere, samt forske på hvordan musikk kan påvirke barns uttrykksmåte og kommunikasjon hos barn med særskilte behov. Derved ble dette fokuset for bacheloroppgaven, og med bakgrunn i dette ønsker jeg å besvare følgene problemstilling: Hvordan kan bruk av musikk bidra til å styrke kommunikasjons- og uttrykksmåter hos barn med særskilte behov?en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleMusikkens betydning for barn med særskilte behoven_US
dc.title.alternativeHvordan kan bruk av musikk bidra til å styrke kommunikasjonsog uttrykksmåter hos barn med særskilte behov?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderMathilde Nerby Stokken_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal