dc.contributor.author | Stokk, Mathilde Nerby | |
dc.date.accessioned | 2024-07-17T09:53:13Z | |
dc.date.available | 2024-07-17T09:53:13Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3141809 | |
dc.description.abstract | I tillegg til tidligere jobberfaringer, samt praksis her ved Dronning Mauds Minne, har vi også hatt mye spennende og lærerik undervisning knyttet til denne tematikken. Dette har bidratt til å skape en større nysgjerrighet rundt temaet og gjort at jeg har hatt lyst til å lære mere, samt forske på hvordan musikk kan påvirke barns uttrykksmåte og kommunikasjon hos barn med særskilte behov. Derved ble dette fokuset for bacheloroppgaven, og med bakgrunn i dette ønsker jeg å besvare følgene problemstilling:
Hvordan kan bruk av musikk bidra til å styrke kommunikasjons- og uttrykksmåter hos barn med særskilte behov? | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanning | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Musikkens betydning for barn med særskilte behov | en_US |
dc.title.alternative | Hvordan kan bruk av musikk bidra til å styrke kommunikasjonsog uttrykksmåter hos barn med særskilte behov? | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | Mathilde Nerby Stokk | en_US |