Show simple item record

dc.contributor.authorStokk, Mathilde Nerby
dc.date.accessioned2024-07-17T09:53:13Z
dc.date.available2024-07-17T09:53:13Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3141809
dc.description.abstractI tillegg til tidligere jobberfaringer, samt praksis her ved Dronning Mauds Minne, har vi også hatt mye spennende og lærerik undervisning knyttet til denne tematikken. Dette har bidratt til å skape en større nysgjerrighet rundt temaet og gjort at jeg har hatt lyst til å lære mere, samt forske på hvordan musikk kan påvirke barns uttrykksmåte og kommunikasjon hos barn med særskilte behov. Derved ble dette fokuset for bacheloroppgaven, og med bakgrunn i dette ønsker jeg å besvare følgene problemstilling: Hvordan kan bruk av musikk bidra til å styrke kommunikasjons- og uttrykksmåter hos barn med særskilte behov?en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleMusikkens betydning for barn med særskilte behoven_US
dc.title.alternativeHvordan kan bruk av musikk bidra til å styrke kommunikasjonsog uttrykksmåter hos barn med særskilte behov?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderMathilde Nerby Stokken_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal