Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSkogstad, Idun
dc.date.accessioned2024-07-17T09:48:22Z
dc.date.available2024-07-17T09:48:22Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3141808
dc.description.abstractMålet for mitt prosjekt og mine undersøkelser i forbindelse med bacheloroppgaven, var å avdekke en mulig fremgangsmåte for meg som fremtidig barnehagelærer for kunstfaglige prosesser. I denne sammenhengen har jeg sett på hva en barnehagelærer med kunstfaglig kompetanse kan være, og hvilket forarbeid og kunnskaper som er nødvendige for å tilby barnehagebarn opplevelser med kunst og skapende virksomhet av høy kvalitet. Min intensjon for prosessen med å utføre og skrive en praktisk estetisk bacheloroppgave var et ønske om å gi barn mulighet til å oppleve kunst og kultur, og at denne opplevelsen skulle inspirere til deres egen skapende virksomhet. Dette ble uttrykt i følgende problemstilling: «Hvordan kan barnehagelæreren tilrettelegge for et kunstmøte som gir barn impulser til egen skapende virksomhet?»en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleBarns kunstmøte som impuls for skapende virksomhet i barnehagenen_US
dc.title.alternativeHvordan kan barnehagelæreren tilrettelegge for et kunstmøte som gir barn impulser til egen skapende virksomhet?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderIdun Skogstaden_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal