dc.contributor.author | Kleemann, Malene | |
dc.date.accessioned | 2024-07-16T16:28:16Z | |
dc.date.available | 2024-07-16T16:28:16Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3141584 | |
dc.description.abstract | Intuitivt er det lett å tenke at kunstneriske prosesser er lettere å gjennomføre med de eldre barna, da de kanskje har mer erfaring og har større mulighet til å uttrykke seg verbalt. Likevel synes jeg det virker interessant å forske på de yngste barna, da de fortsatt kan kommunisere og utrykke seg på mange forskjellige måter. I tidligere praksisperioder har jeg arrangert noen aktiviteter med leire sammen med barna. Det er et materiale som fascinerer meg, på grunn av dets unike egenskaper og mulighetene den gir for kroppslig og sanselig utforskning. Valget havnet derfor på å utforske leire sammen med de yngste barna på en kroppslig og sanselig måte.
Basert på bakgrunnene av valg av tema endte jeg opp med denne problemstillingen:
Hva skjer når du tilrettelegger for kroppslig og sanselig utforskning av leire med de yngste barna? | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanning | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Kroppslig og sanselig utforskning av leire med de yngste barna | en_US |
dc.title.alternative | Hva skjer når du tilrettelegger for kroppslig og sanselig utforskning av leire med de yngste barna? | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | Malene Kleemann | en_US |