Show simple item record

dc.contributor.authorKleemann, Malene
dc.date.accessioned2024-07-16T16:28:16Z
dc.date.available2024-07-16T16:28:16Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3141584
dc.description.abstractIntuitivt er det lett å tenke at kunstneriske prosesser er lettere å gjennomføre med de eldre barna, da de kanskje har mer erfaring og har større mulighet til å uttrykke seg verbalt. Likevel synes jeg det virker interessant å forske på de yngste barna, da de fortsatt kan kommunisere og utrykke seg på mange forskjellige måter. I tidligere praksisperioder har jeg arrangert noen aktiviteter med leire sammen med barna. Det er et materiale som fascinerer meg, på grunn av dets unike egenskaper og mulighetene den gir for kroppslig og sanselig utforskning. Valget havnet derfor på å utforske leire sammen med de yngste barna på en kroppslig og sanselig måte. Basert på bakgrunnene av valg av tema endte jeg opp med denne problemstillingen: Hva skjer når du tilrettelegger for kroppslig og sanselig utforskning av leire med de yngste barna?en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleKroppslig og sanselig utforskning av leire med de yngste barnaen_US
dc.title.alternativeHva skjer når du tilrettelegger for kroppslig og sanselig utforskning av leire med de yngste barna?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderMalene Kleemannen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal