Show simple item record

dc.contributor.advisorMelis, Claudia
dc.contributor.advisorFjelnset, Ronja Skoglund
dc.contributor.authorNygård-Halvorsen, Ronja Emilie
dc.date.accessioned2024-07-16T15:50:57Z
dc.date.available2024-07-16T15:50:57Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3141534
dc.description.abstractEtter interessen og fasinasjonen for temaet barns undring, og de ulike erfaringene jeg fikk etter praksisperiodene, samt fra å være vikar i ulike barnehager der jeg erfarte at flere av de voksne syntes det var mer krevende å undre seg sammen med barna på vinterhalvåret i forhold til de andre årstidene. Dette er noe jeg har lyst til å få et dypere innblikk i og forske videre på gjennom min bachelor, med utgangspunkt i dette kom jeg frem til min problemstilling: «Hvordan kan personalet i barnehagen støtte barns undring i uterommet om vinteren?»en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleBarns undring i uterommeten_US
dc.title.alternativeHvordan kan personalet i barnehagen støtte barns undring i uterommet om vinteren?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderRonja Emilie Nygård-Halvorsenen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal