dc.contributor.advisor | Thiel, Oliver | |
dc.contributor.advisor | Fjelnset, Ronja Skoglund | |
dc.contributor.author | Hansen, Victoria Helene | |
dc.date.accessioned | 2024-07-16T10:06:13Z | |
dc.date.available | 2024-07-16T10:06:13Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3141461 | |
dc.description.abstract | «Hvordan engasjerer barn seg i digitale aktiviteter, og hvilket grunnlag kan det gi for lek og læring?»
Med denne problemstillingen, ønsker jeg å finne ut hvilket utbytte barn får av å jobbe med digitale verktøy i barnehagen. Stemmer det med de erfaringene jeg gjorde meg i praksis? | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanning | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Digital kompetanse i barnehagen | en_US |
dc.title.alternative | Barns utbytte av digitale aktiviteter! | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | Victoria Helene Hansen | en_US |