Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorThiel, Oliver
dc.contributor.advisorFjelnset, Ronja Skoglund
dc.contributor.authorHansen, Victoria Helene
dc.date.accessioned2024-07-16T10:06:13Z
dc.date.available2024-07-16T10:06:13Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3141461
dc.description.abstract«Hvordan engasjerer barn seg i digitale aktiviteter, og hvilket grunnlag kan det gi for lek og læring?» Med denne problemstillingen, ønsker jeg å finne ut hvilket utbytte barn får av å jobbe med digitale verktøy i barnehagen. Stemmer det med de erfaringene jeg gjorde meg i praksis?en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleDigital kompetanse i barnehagenen_US
dc.title.alternativeBarns utbytte av digitale aktiviteter!en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderVictoria Helene Hansenen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal