Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorHanssen, Signe Marie
dc.contributor.advisorFjelnset, Ronja Skoglund
dc.contributor.authorDanielsen, Tonje Kristine Malum
dc.date.accessioned2024-07-16T09:02:43Z
dc.date.available2024-07-16T09:02:43Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3141429
dc.description.abstractProsessen med å formulere problemstillingen til min bacheloroppave var utfordrende og krevde grundig refleksjon og betenkningstid. Jeg var tidlig interessert i temaet inkludering, men jeg brukte betydelig tid på å finne en problemstilling som ville gi meg muligheten til å utforske temaet grundig. Etter nøye vurdering innså jeg at jeg ønsket å undersøke barnehagelærerstudenters perspektiver på inkludering samt deres erfaringer og opplevelser knyttet til inkludering. Etter hvert kom jeg til den endelige konklusjonen om å formulere problemstillingen som følger: Hvilke opplevelser og erfaringer har barnehagelærerstudenter til hvordan ansatte i barnehagen jobber med inkludering, og hvordan opplever barnehagelærerstudenter betydningen av inkludering i barnehagen?en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleFølelsen av a høre til – inkluderingens rolle i barnehagehverdagenen_US
dc.title.alternativeHvilke opplevelser og erfaringer har barnehagelærerstudenter til hvordan ansatte i barnehagen jobber med inkludering, og hvordan opplever barnehagelærerstudenter betydningen av inkludering i barnehagen?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderTonje Kristine Malum Danielsenen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal