dc.contributor.advisor | Hanssen, Signe Marie | |
dc.contributor.advisor | Fjelnset, Ronja Skoglund | |
dc.contributor.author | Danielsen, Tonje Kristine Malum | |
dc.date.accessioned | 2024-07-16T09:02:43Z | |
dc.date.available | 2024-07-16T09:02:43Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3141429 | |
dc.description.abstract | Prosessen med å formulere problemstillingen til min bacheloroppave var utfordrende og krevde grundig refleksjon og betenkningstid. Jeg var tidlig interessert i temaet inkludering, men jeg brukte betydelig tid på å finne en problemstilling som ville gi meg muligheten til å utforske temaet grundig. Etter nøye vurdering innså jeg at jeg ønsket å undersøke barnehagelærerstudenters perspektiver på inkludering samt deres erfaringer og opplevelser knyttet til inkludering. Etter hvert kom jeg til den endelige konklusjonen om å formulere problemstillingen som følger:
Hvilke opplevelser og erfaringer har barnehagelærerstudenter til hvordan ansatte i barnehagen jobber med inkludering, og hvordan opplever barnehagelærerstudenter betydningen av inkludering i barnehagen? | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanning | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Følelsen av å høre til – inkluderingens rolle i barnehagehverdagen | en_US |
dc.title.alternative | Hvilke opplevelser og erfaringer har barnehagelærerstudenter til hvordan ansatte i barnehagen jobber med inkludering, og hvordan opplever barnehagelærerstudenter betydningen av inkludering i barnehagen? | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | Tonje Kristine Malum Danielsen | en_US |