Show simple item record

dc.contributor.advisorHanssen, Signe Marie
dc.contributor.advisorFjelnset, Ronja Skoglund
dc.contributor.authorDanielsen, Tonje Kristine Malum
dc.date.accessioned2024-07-16T09:02:43Z
dc.date.available2024-07-16T09:02:43Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3141429
dc.description.abstractProsessen med å formulere problemstillingen til min bacheloroppave var utfordrende og krevde grundig refleksjon og betenkningstid. Jeg var tidlig interessert i temaet inkludering, men jeg brukte betydelig tid på å finne en problemstilling som ville gi meg muligheten til å utforske temaet grundig. Etter nøye vurdering innså jeg at jeg ønsket å undersøke barnehagelærerstudenters perspektiver på inkludering samt deres erfaringer og opplevelser knyttet til inkludering. Etter hvert kom jeg til den endelige konklusjonen om å formulere problemstillingen som følger: Hvilke opplevelser og erfaringer har barnehagelærerstudenter til hvordan ansatte i barnehagen jobber med inkludering, og hvordan opplever barnehagelærerstudenter betydningen av inkludering i barnehagen?en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleFølelsen av a høre til – inkluderingens rolle i barnehagehverdagenen_US
dc.title.alternativeHvilke opplevelser og erfaringer har barnehagelærerstudenter til hvordan ansatte i barnehagen jobber med inkludering, og hvordan opplever barnehagelærerstudenter betydningen av inkludering i barnehagen?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderTonje Kristine Malum Danielsenen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal