dc.contributor.advisor | Stordal, Gjertrud | |
dc.contributor.advisor | Pehrson, Marianne | |
dc.contributor.author | Tøndel, Louise Lie | |
dc.date.accessioned | 2024-07-15T12:57:31Z | |
dc.date.available | 2024-07-15T12:57:31Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3141292 | |
dc.description.abstract | Basert på mine erfaringer med utfordringene ved å føle seg ekskludert fra fellesskapet, har jeg utviklet en dypere bevissthet for metoder som fremmer inkludering, til tross for å ikke dele et felles språk. Dette perspektivet ble dermed grunnlaget for valget av problemstillingen min, da jeg ønsket en dypere innsikt i hvordan pedagogiske ledere jobber med dette i barnehagen i Norge. Derfor landet valget på problemstillingen min som følger:
«Hvordan kan pedagogiske ledere legge til rette for inkludering av flerspråklige barn i barnefellesskapet?» | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanning | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Inkludering av flerspråklige barn i barnefellesskapet | en_US |
dc.title.alternative | Hvordan kan pedagogiske ledere legge til rette for inkludering av flerspråklige barn i barnefellesskapet? | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | Louise Lie Tøndel | en_US |