Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorStordal, Gjertrud
dc.contributor.advisorPehrson, Marianne
dc.contributor.authorTøndel, Louise Lie
dc.date.accessioned2024-07-15T12:57:31Z
dc.date.available2024-07-15T12:57:31Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3141292
dc.description.abstractBasert på mine erfaringer med utfordringene ved å føle seg ekskludert fra fellesskapet, har jeg utviklet en dypere bevissthet for metoder som fremmer inkludering, til tross for å ikke dele et felles språk. Dette perspektivet ble dermed grunnlaget for valget av problemstillingen min, da jeg ønsket en dypere innsikt i hvordan pedagogiske ledere jobber med dette i barnehagen i Norge. Derfor landet valget på problemstillingen min som følger: «Hvordan kan pedagogiske ledere legge til rette for inkludering av flerspråklige barn i barnefellesskapet?»en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleInkludering av flerspråklige barn i barnefellesskapeten_US
dc.title.alternativeHvordan kan pedagogiske ledere legge til rette for inkludering av flerspråklige barn i barnefellesskapet?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderLouise Lie Tøndelen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal