Show simple item record

dc.contributor.advisorStordal, Gjertrud
dc.contributor.advisorPehrson, Marianne
dc.contributor.authorTøndel, Louise Lie
dc.date.accessioned2024-07-15T12:57:31Z
dc.date.available2024-07-15T12:57:31Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3141292
dc.description.abstractBasert på mine erfaringer med utfordringene ved å føle seg ekskludert fra fellesskapet, har jeg utviklet en dypere bevissthet for metoder som fremmer inkludering, til tross for å ikke dele et felles språk. Dette perspektivet ble dermed grunnlaget for valget av problemstillingen min, da jeg ønsket en dypere innsikt i hvordan pedagogiske ledere jobber med dette i barnehagen i Norge. Derfor landet valget på problemstillingen min som følger: «Hvordan kan pedagogiske ledere legge til rette for inkludering av flerspråklige barn i barnefellesskapet?»en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleInkludering av flerspråklige barn i barnefellesskapeten_US
dc.title.alternativeHvordan kan pedagogiske ledere legge til rette for inkludering av flerspråklige barn i barnefellesskapet?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderLouise Lie Tøndelen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal