dc.contributor.author | Stenvold, Maren Johnsen | |
dc.date.accessioned | 2024-07-15T12:50:11Z | |
dc.date.available | 2024-07-15T12:50:11Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3141291 | |
dc.description.abstract | Jeg har valgt å skrive om pedagogers interkulturelle kompetanse i møte med flerkulturelle foreldre, med særlig søkelys på hva det er som begrenser pedagogenes kompetanse og arbeid, og hvilke strategier som tas i bruk for å løse dette. På bakgrunn av dette har jeg formulert problemstillingen:
«Opplever pedagogiske ledere at deres interkulturelle kompetanse strekker til i møte med flerkulturelle foreldre?» | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanning | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Interkulturelt foreldresamarbeid | en_US |
dc.title.alternative | En kvalitativ studie om pedagogiske ledere sin interkulturelle kompetanse i møte med flerkulturelle foreldre i barnehagen. | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | Maren Johnsen Stenvold | en_US |