Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorStenvold, Maren Johnsen
dc.date.accessioned2024-07-15T12:50:11Z
dc.date.available2024-07-15T12:50:11Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3141291
dc.description.abstractJeg har valgt å skrive om pedagogers interkulturelle kompetanse i møte med flerkulturelle foreldre, med særlig søkelys på hva det er som begrenser pedagogenes kompetanse og arbeid, og hvilke strategier som tas i bruk for å løse dette. På bakgrunn av dette har jeg formulert problemstillingen: «Opplever pedagogiske ledere at deres interkulturelle kompetanse strekker til i møte med flerkulturelle foreldre?»en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleInterkulturelt foreldresamarbeiden_US
dc.title.alternativeEn kvalitativ studie om pedagogiske ledere sin interkulturelle kompetanse i møte med flerkulturelle foreldre i barnehagen.en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderMaren Johnsen Stenvolden_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal